22.22

haha aah nu när jag börjar skriva detta inlägget så är klockan 22.22.. lite fränt ;)
kom nyss hem från att ha varit hos elin ``igen´´ sov hos henne från igår tills idag, åkte hem vid typ 3 eller ngt för att städa och åkte tbx dit sen med stina men denna gången var inte angelina där.. buhuu :'( hade velat att hon också skulle vara där:( men iaf vi hade lite ryck och sminkade oss till aah.. inte speciellt viktigt, sen stack jag hem igen och tvättaade ansiktet och nu sitter jag här:) har kollat inte viktors blogg typ tusen gånger och kan bara inte fatta hur fina modellbilder han har. men det hade inte med saken att göra men jag tyckte att att han borde veta att han är en grymt bra modell! :)  nu ska jag lägga mig och glo på film med lite läsk och pop corn och imorn kommer bilder från idag :) och min outfit kommer faktiskt nu;) haha för typ första gången men iaf:) aja nu ska jag starta filmen så godnatt ;)

 asså ser lite väl sur ut på den bilden och har ingen direkt bra förklaring men aja de var va så iaf:) såhär var min outfit idag :) orkade inte sminka mig så de ser lite fult ut också men det fårdet faktiskt göra idag:) hejsvejs :) btw så vill jag ha fler komentarer på vad ni tycker att jag borde ha med i min blogg :)

Kommentarer
Postat av: Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥

- kul attv du är med! vgd?

2011-02-25 @ 06:19:32
URL: http://lovehannah.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud va het:O lägg ut ditt mobilnummer!;););)

2011-02-25 @ 11:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0