Tips från dig!:)

Heeeeeejsan! :)
Det var ett bra tag sen jag bloggade men nu är det dags att börja igen och denna gången ger jag inte upp för att det är trist eller dåligt med läsare, nej nej, HOPP är det jag måste tvinga mig att lita på nu när allt annat sviker..
Men jag skulle gärna vilja ha lite tips från er läsare dels vad ni tycker om min blogg och dels över vad jag borde skriva om för att ni ska vilja läsa den och tycka att den är intressant! :)
Det vore TOPPEN!.

Sen skulle jag även vilja berätta att jag håller på att hitta min egen stil. En vanlig tjej duger inte för mig.. Vem har jag försökt vara i 15 år? Andra så kallat ``vanliga´´ tjejer och killar kanske tycker att det passar dom men jag är trött på att alltid stå i min egna lilla skugga!...



Detta spåret har judar åkt på och grinden i slutet av bilden var vägen ut.. Vi åkte till Polen med klassen och gick på stutthoff eller hur de nu stavas, jobbigt var bara förnamnet.. men jag använde bilden för att den ger mig hopp för varje dag som går. hur alla judar kämpat varje sekund för sina liv.. Jag ser upp till dom i himlen!


Kommentarer
Postat av: Bella davis

Vad söt du är, tack så mycket :) har du haft en bra kväll då? Kram :)

2011-12-17 @ 04:56:04
URL: http://Blogg.Veckorevyn.com/belladavis/
Postat av: du borde kunna gissa

din blogg är fin. men den är tråkig. du skriver aldrig? :P

2011-12-19 @ 20:40:11
Postat av: mica

oj var ett annat namn här. jag skrev den förra kommentaren :P

2011-12-19 @ 20:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0