Länkbyte!

Hej å Hallo.
Hallo å Hej.

Tänkte att jag skulle vara lite extra snäll nu eftersom det faktiskt snart är 2012!
Så jag kör länkbyten fram till den 3 januari, för dig som är intresserad så är det bara att kommentera!

Det är folk som redan nu har börjat smälla raketer.. Det skulle först bara blivit en liten hemmamyskväll med Alle men nope då skulle ju han självklart på fest och jag var redan frågad innan om jag ville på en annan fest så då blev det att gå på den festen som det var tänkt från början!
Men det ska väll också bli kul.
Mycket bilder kommer det iallafall bli!
Och ja kan även passa på att berätta att jag för tillfället är superglad!
Fast det var egetligen inte det som var det viktiga... Eller jo, för mig är det de viktigaste! Men iallafall för att komma till saken då så har jag fått en annan dator så nu kan jag blogga igen! känns riktigt skönt att kunna få uppdatera er alla med nyheter och fina bilder!
Men nu ska jag ta och rensa kameran och sedan ladda den!

Puss!:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0