Fixat och klart!

Tjosan i trosan!

Nu har jag fått veta att Adams biljetter är bokade så nu blir det bara att vänta till den 2 januari 2012.
Idag har varit en sån där tråkig dag som jag inte vill uppleva igen!....
Jag har suttit nere i källaren med min kära bror och hans kompisar med tanke på att dom lanar, så det har varit min dag på ett ungefär! Vid 8 drar jag mig vidare mot Alle även kallad x..
Hahahaha xD Jag har sovit sammanlagt 6 timmar på ett dygn så min humor är lite upp&ner..
Första natten förstörde Kalle,Tjompis och Mikael för mig och denna natten förstörde Hampus för mig...
Kuliga nätter när man inte får sova ett piss!
Men men.. Om ni undrar föresten så är det min brors dator jag har lånat så att jag ska kunna uppdatera lite mer. Imorn eller ah, på natten imorn så blir det lite fyrverkeribilder vilka ska bli fina förhoppningsvis!
Men nu blir det faktiskt att kolla FB  och även uppdatera lite där!

Och med detta önskar jag er alla en riktigt härlig fortsättning av denna kalla kväll!
Jag är även riktigt avundsjuk på Norrland som har fått riktigt fina snöflingor och här sitter jag i lilla Nybro med en grön gräsmatta och inte ens lite frost på backen och grenarna!
ÅÅÅH.. Jag vill gråta!

Gammal bild men den får faktiskt duga för ikväll!
PUUUSS:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0