...

tyvärr så måste jag ta en bloggpaus fram till nyår eftersom min dator för tillfället är på lagning och jag använder en skitdålig dator för tillfället med 0 bilder och 0 kapacitet...
Känner att min vecka utan dator har varit helt fördjäves...
Men men, sånt är livet och ja säger bara, ses efter nyår och ha en riktigt härligt jul och även ett underbart nyår. Och efter nyår är jag garanterat tillbaka med en stor jävla fet blogglust så kolla in bloggen då så ska ni se att det komme lite mer intressanta inlägg! ;)
Puss och kram så länge:*

Kommentarer
Postat av: duvetvemduskulleringäpåjulafton

aa, jag ringer ikv -.-

Det var 2 dar sen ;p ring då..:(</3

2011-12-26 @ 11:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0