Trött,glad,natthumor,sanna!

Jag har sovit 2 och en halv timme inatt så tagga att jag e superglad!:D
Somnade i soffan vid 7 imorse efter att Anonym och Anonym snattat min säng!.. Och kalle snattat min andra säng!..
Skojjigt(Y)
Suttit hela natten och kollat på film och suttit ute på balkongen med Kalle,Anonym och Anonym.
Känner att jag har lite ont i röven efter att ha suttit på en balkong ett antal timmar...
Fast man vill ju inte klaga, de gör allting bara värre men nu sitter jag och är väldigt osocial och vi ska kolla på film( troligtvis skräckfilm) så ni får ha de så bra så hörs vi!:) puss:*
Min glass från Bulgarien som inte hade bra eftersmak(Y)

Kommentarer
Postat av: sanna kransenstedt

HAHAHAH, anonym&anonym! :D <3



mumsig glass! ;) <3

2011-08-21 @ 16:53:07
URL: http://gillarintebloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0