Secrets away..

Vart tog du vägen?
Var är du?
Var är jag?
Var är vi?
Var är allt vi hade?
Fanns det ngt som kallades vi två är 1?
Var är alla ord du sa?
Var ligger jag och gråter?
Hitta mig.. jag fryser.. jag vill hem..Jag kan inte röra mig..
Hjälp mig älskling!!
Kan du hjälpa mig hem?
Kan du hjälpa mig att ta rätt stig?
Kan du finnas där för mig om jag finns där för dig?
Kan jag få din hand?
Vem finns där när du bara sviker?
Vem finns där för att berätta att jag är betydelsefull?
Vem ska sakna mig om kvällarna?
Vem ska fylla det tomma rummet?
Vad ska jag säga för att få dig att förstå?
Vad ska jag lyssna efter?
Det är ju inte mitt namn du ropar, det är ju hennes..
Vad ska jag säga när jag ser er?
Vad ska du svika med för lögn nästa gång?
Hur ska jag kunna slänga lögner när du inte ens tar emot dom?
Hur ska jag förstå?
Hur ska jag veta att du inte vill ha mig?
Hur otydlig ska du bli egentligen?
När ska jag falla?
När ska jag tappa tålamodet och ställa mig och skrika?
När ska jag inse att du inte bryr dig?
När ska jag låta dig gå?
När ska jag säga något som får dig att ändra dig?
När ska jag hoppa för att aldrig komma tillbaka?
Jag vågar inte ta smärtan som du ger mig så snälla sluta!! Snälla bara sluta svika mig såhär!! Snälla snälla snälla... Bara kom hem igen bby!..

Kommentarer
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej jag heter Joanna är är 23 år.

När jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppet hjärtat om mitt liv med diagnosen och allt vad det innebär för att folk ska få mer förståelse och insikt för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder.

Så besök gärna min blogg:)

kram

2011-08-23 @ 23:37:20
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0