Paiiiiiin..

Jaha, någon annan än jag som tycker att sommarlovet har gått riktigt fort och som redan känner pain inför morgondagen? :P haha det gör ialafall jag:D
Men ska bli kul att va tbx och träffa alla små sötnosar igen!
Imorn blir det att träffa Stina och vi kör nog en liten fottodag hoppas jag!:D Men jag tror jag ska börja blogga på morgorna också.. Är det någon som skulle läsa min blogg på morgonen om jag skulle lägga ut lite bilder på min outfit inför dagen och även lite texter också?:)
Ialafall så är jag jättetrött och jag vill kolla på film,äta choklad och fixa inför imorn och det är precis vad jag tänker göra!:D
Förut hade jag så otroligt tråkigt så jag kollade på `` the Karate kid ´´ för andra gången i mitt liv (Y),
kändes ändå helt okey för att vara en film med Justin Bieber i men ialafall :)
Han är rätt gullig ändå :)
så här kommer en bild :)


Och nu ska jag sätta mig och se `` föräldrafällan´´ som har varit en favoritfilm men den ligger väll som 5 nu är något:p håller inte koll med tanke på att jag kollar på typ 4 filmer och dagen,,,, haha och den där frågan jag alltid får.. Hur hinner du Malin?? :O

Hehe jag äter väldigt fort, sover typ inget, och pluggar bara när det är nödvändigt ;) Det 'r en äkta Malin Dahlberg ;)

Så nu blir det föräldrafällan :)


Och efter filmen blir det nog att sova!:) Måste upp tidigt imorn ;) Och nu kom jag just på att jag inte hunnit välja kläder inför morgondagen så nu blev det lite panik i mitt huvud :O hehe  puss&kram på alla så hörs och ses vi :)


Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: självklart ! :)

2011-08-22 @ 07:32:37
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: HANNA

sv: ja tycker jag :D

2011-08-22 @ 08:12:38
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: kidde

asso kaxa inte the karate kid är BÄST sett den 200000 gånger tror jag ;)

2011-08-22 @ 12:13:36
URL: http://www.jcsakshaugs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0