Ny header!

Hejsan alla läsare!
Idag var det ovanligt många, jag undrar varför, men det är bara kul!:)
Nu har jag gjort en ny header!:)
Vad tycks?
Jag tycker själv att den blev lite klottrig och kantera blev väldigt konstiga men men, det fixar jag såfort jag är hemma från Bulgarien, Jag har inte ens åkt än och jag saknar hanna som satan redan nu!!:(
Hur fan ska jag klara mig två hela veckor utan henne??:O jag kommer ju få ångest och bli helt deprimerad( okey de är jag redan nu men..) kommer ju sluta äta eller ngt:O
Haha okej sluta äta är omöjligt för min del;)
Jag SKA äta friterad bläckfisk!! Eller calamaris som det heter i turkiet och Bulgarien! haha 2 veckors all inclusive!. Jag lär nog blogga från flygplatsen imorn om det finns nån ledig dator... Jag ska skaffa i-phone så jag kan blogga fårn mobilen!!!
Fast den nya iphone 5 kommer ju ut i november och om jag har tur kan jag nog få den av lilla mamma om jag är lite snäll fram tills dess.. Haha som att det kommer funka, Fast jag ska nog börja bli lite snäll nu tycker jag faktiskt! :)
Aja nu ska jag sova med tanke på att jag ska upp tidigt som fan imorn så godnatt alla! :D puss och kram :*

Kommentarer
Postat av: hannah

oh gmn mina tårar rinner för dig ! <3

2011-08-02 @ 00:31:35
URL: http://hannahisabelllarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0