Jag saknar dig...

Hejsan alla läsare och godmorgon ska man väll också säga!:p
Iallafall så tänkte jag bara slänga in ett inlägg för att berätta att jag ska se denna filmen som verkar grymt bra, ska bara kolla med ngn som kan hänga med! :)
Idag ska jag även in till kalmar med elin och byta en tröja och sen blir det väll lite shopping:p, jag måste köpa en höstjacka och ett par nya skor.. Mer vet jag faktiskt inte inte.... Eller jo jag ska köpa en ny dator också och en inspelningsgrej för Adam kommer förmodligen från stockholm till helgen och då ska vi spela in och vi åker väll till öland en sväng oså :)
Men en iphone är också ngt jag känner att jag skulle vilja ha. Fast jag ska ha en iphone 5 som kommer ut i november(Y) tagga det dåva(Y)
Ja jag hade väll inte så mycket mer att säga förutom puss och kram till alla läsare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0