Inget Växjö...

Hade tänkt åka till Växjö för att träffa en kompis men det blev inget med de..Som vanligt.. Tänkte bara slänga in en liten komentar och berätta att jag nyss kommit hem efter ett snack med Sanna och någon Ludde:/ Konstig kille dedär..
Haha men iaf, Sen har man en helt ..... mamma som sitter å SKRIKER åt mig när jag sitter 1 meter bort:s Konstig  grej dedär..
Jag är för fan inte döv så ta å lär dig att behärska dig lite:s
Imorn blir det att göra musikläxa,fotta,blogga och städa..
Så nu ska jag sätta igång en film och imorn ska jag inte försova mig 45 minuter för då hinner jag inte lägga upp dagens outfit på morgonen!..
Vilket jag måste hinna med imorn så nu är det dags för att bara lägga min ner och somna framför en riktigt bra film!:D
Hmm.. Vilken film ska jag se:o...
Är det någon som har ett bra förslag?:D




Kommentarer
Postat av: linneafalk

SV: okej , vet du någon canon du vill ha ?=) kramis

2011-08-23 @ 00:20:12
URL: http://linneafalks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0