Hemma! :)

Tjenaaare!
Nu är är jag äntligen hemma efter en lång tid i Bulgarien. Det har varit skönt förutom att jag varit sjuk 4 dagar av 16 möjliga dagar men men..
Nu sitter jag här och väntade på älskade twinkywinky som ska komma och pigga upp lilla deppiga jag!:)
Och sen kommer Adam snart hoppas jag!!!!:D inte idag men nån dag:D.
Och Linus måste nog ta å vakna snart så jag kan snacka lite med han:)
Herregud jag har bara hunnit komma hem och inte sovit ( mer än 26 minuter för att vara lite mer exakt ), och ändå har jag redan hunnit bli rastlös:p
Det är inte så himla normalt tror jag inte:p
Men nu ska jag lägga in bilderna på datan så att ni får en liten blick av Bulgarien sen ;)

Kommentarer
Postat av: mEjA

2011-08-17 @ 22:41:42
Postat av: mEjA

malin, lägg till min blogg som länk </3:O

2011-08-17 @ 22:43:35
URL: http://mejaaurw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0