Godmorgon!:D

Yeees !:D
Överlycklig idag!:)
Hade en riktigt tuff dag igår som jag helst INTE gör om!..
Så jag bestämde mig för att jag skulle kliva upp vid halv 7 och gissa om jag lyckades!:D
Asså vissa kanske tycker att det är en baggis att kliva upp men för mig är det som att skratta när man är som mest olycklig. Så det är nog mest därför som jag är så glad över att jag äntligen lyckats kliva upp i tid:)
Sen ville jag bara säga till alla er som trodde att jag hade kille och att det var honom jag skrivit om mycket så vill jag lägga en komentar där och säga att jag inte har någon kille. Varit singel länge så texterna som jag skriver handlar om antingen vänner ELLER sån där trist kärlek som man bara blir deppig av(Y)
Idag har vi sammanlagt 5 lektiner och vi slutar 10 i 4... Ska ju bli härligt med alla vanliga ämnen som typ svenska,engelska,matte,so,no(Y) jippiee...
Hehe men schemat var ändå riktigt bra på onsdagar och fredagar iaf:)
Och måndagar men det är nog bara för att vi har musik som jag tycker det :D
Men nu ska jag ta och göra mig iordning för att sedan äta frukost och hitta lite kläder:)
Har inte hunnit kolla i garderoben än så  det blir nog nästa grej att göra:)
Föresten så fick jag mina bilder i tisdags, dom som jag framkallat och det blev jättefint :) hihi :D

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Okej :) Själv jobbar jag jättemycket just nu. 15.30-24.00 varje dag, och på lördag 7.00-16.00. Jag kommer vara skapligt trött i helgen, haha! På tal om helgen, ska du göra något roligt då? :) Kramar!

2011-08-25 @ 12:21:24
URL: http://Sannalitens.se
Postat av: GUEVACCI

sv: hehe oki, inte mkt igår, lagade mat och målade så idag ska det fortsätta målas på veranda :) planer i helgen?

2011-08-25 @ 13:00:49
URL: http://guevacci.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0