Find her crystal

Hejsna alla läsare!:)
Hoppas ni haft en bra dag!:)
Om det var någon av er som inte haft en härlig dag så beklagar jag det!
Min dag var inte så jobbig som jag trodde att den skulle va:)
Förutom att man fick oväntat besök av Albin och Simon när jag hade planerat en dag med Sanna som tyvärr blev mycket kortare än det var tänkt:(
Men jag hade mycket att göra och jag kan ju berätta redan nu att jag inte kommer att kunna blogga från och med imorn fram till söndag..
Så det komemr bli väldigt trist.. :(
Men jag ska på simläger eftersom jag är tränare och någon måste ju träna gruppen ;)
Så det ska väll bli lite kul iallafall:)
Ikväll kommer det även in lite bilder som jag blev nöjd med som jag fottat idag:)
Bara så ni vet;)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0