Dagens... aah vad man nu kallar det?:p

Hejsan!:)
Idag har dagen varit jobbig,tråkigt,skitdåligt väder och mitt smink har runnit och mitt hår har blivit lockigt(N)
Hur mycket bättre kan dagen bli tänker man ju då?
Jo de gick faktiskt, för då kommer en LITEN grej på 75 kg och sätter sig på min skalle när jag ligger ner på bänken(N) Då får man ju huvudvärk av det med(Y)
Det hissar vi va?/ eller inte!
Men som tur var så fanns Max där och räddade mig från helvetet och var en riktig HERO idag:)
Tack Max, du kanske får komma på festen ändå;) om tjejerna tilllåter dig ;)
Men iaf så har dagen ändå gått väldigt fort:)
Så det var ju tur de:)
Och nu ska jag ta och städa mitt rum lite så vi hörs, heey så länge;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0