Bulgarien!!

Hello all cuties!
Sitting on the hotel with the english computer so i wright english to you!
Har inre alla svenska bokstaver so det for bli lite blandat med svenska och engelska.
UUsssh va jag inte gillar att dom der sista bokstaverna inte finns!!!!
Det har varit en riktig... SKIT dag med bara massa regn, men po tisdag kommer jag hem igen och kan blogga som vanligt igen :)
Annars har det varit jettefint veder och jag och kusin Kevin ska gymma lite po en liten stund, onska mig lycka till :)
Det ler behovas... Men jag blir bara mer och mer irriterad po dessa datorer so jag tar och loggar ut nu! 
Ha det bra!! 


 


Kommentarer
Postat av: evelina

Åh, jag blev jätteglad nu för trodde ni kom hem på onsdag. Hihi, då kan vi ut och ta bilder någon dag sen :D puss! <3

2011-08-13 @ 17:48:28
URL: http://evelinapeterssons.blogg.se/
Postat av: sanna kransenstedt

vi mååste va snart! <3

2011-08-16 @ 16:09:55
URL: http://gillarintebloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0