HAHAHAHAHA!

Haha jag har äntligen hittat min sladd mellan kameran och datorn:p så jävla chill att slippa leta efter den nu när man har plugg och allt sånt där att göra :p
Idag är det sjukt väder så jag funderar på att lägga ut en handduk och lägga mig och sola en stund :p fast jag måste även plugga :P vi får väll se hur lite plugg det blir och hur mycket solande, men jag ser faktiskt fram emot att lägga mig en stund och bara ligga och plugga och plugga och plugga. Haha snälla kan ingen säga att det är något fel på mig bara idag och att jag kommer hata att plugga imorn?:p haha men nu drar jag mig neråt mot gräsmattan ( om jag nu orkar ner för trappan först ). haha det får vi väll se:p jag lägger in ett inlägg sen och berättar hur det har gått :) och till alla er som inte vet så kommer snart tävlingen upp och det är en lite surprise om vad du kan vinna;) men bara så ni vet så håll koll!:) puss och kram skumbanan!:*♥

Kommentarer
Postat av: Julia.

Nu är tävlingen om fjäder/korshalsbandet avslutad!

Kika in och se om det var du som vann och följ mig via bloglovin för att inte missa de 2 nya tävlingar som dyker upp i veckan! Kramisar.

2011-04-09 @ 17:50:04
URL: http://heydudess.blogg.se/
Postat av: josephine- tävling på bloggen!

kikar in på din blogg hoppas du kikar in på min! :P

2011-04-10 @ 09:41:37
URL: http://twinblogg.blogg.se/
Postat av: N A T H A L I E n y r é n

haha! :D

2011-04-10 @ 11:35:43
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0