Fullt seriös!

Hejsan ville bara berätta att gårdagen med tjejorna var bäst! såhär gick gårdagen till:
Efter en jobbig dag i skolan så slutade man 10 över 2 och då cyklade jag ner till bigso för att jag skulle hälsa på där och även kolla om en lapp,men som tur var så var det medvind hela vägen dit så det var ju skönt. sen var det lite mera kämpit på vägen hem då jag hade skit brottom och det gick väll i 0.5 km i timmen för mig och min racercykel(Y) haha men när jag väl var hemma så var klockan 20 över 3 så jag fick äta i racerfart också(Y), för 10 i 4 så skulle jag vara på folkets hus för att påbörja min sång lektion till 20 över 4. sen hade jag tänkt hinna hem och hämta pengar och biljetten inför kvällen men jag då ringde det i min lärares mobil och det var mamman till pojken som ska ha lektion efter mig, hon berättade att han var sjuk så jag fick ha lektion till 10 i 5 istället:p å då var de ju ingen idé att åka hem i motvind för vid 5 skulle jag ändå vara där igen för att ha mikrofonövning så jag stannade kvar där:p och efter det hade slutat kvart över 6 så skyndade jag och amadna oss hem till mig och hämtade grejerna och sen hem till elin för att göra oss i ordning;) sen vid halv 10 stack vi ner till tsan där nybban stand up skulle vara och magnus bétner skulle även va där och snacka, så tillslut satt jag,elin,amanda,ida,angelina,josse och angelica på (sofforna) och glodde ett tga och sen var det fullt ös! fan va rolig kväll vi hade! så ett STORT tack alla er mina sötnosar:), sen bestämde jag å angelina att hon skulle sova hos mig så vi gick hem vid halv 1 och hämtade cyklarna hos elin, eller aha bara jag,amanda och angelina gick medans dom andra var kvar;) sen följde vi med amanda hem å sen stack vi hem till mig;) och när vi var hemma var klockan 5 över 1;) haha jag var tvungen att kolla för jag visste att jag skulle blogga om det idag;) sen låg vi och snackade och jag smsade lite och sen somnade vi ;) haha och idag stack angelina hem vid halv 11 och jag sitter här och har skittråkigt.. men that´s life made of som några säger:P
Bilder kommer sen:) orkar inte lägga in dom just nu:)

Kommentarer
Postat av: s a n d r a

fin ring :D

2011-04-15 @ 19:20:15
URL: http://ssandraf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0