Försöker bara fördröja tiden med lite skojj :P

Du heter: malin

Smeknamn: mallan

Beroende av: mobilen

Brukar du skratta för dig själv: haha ja de kan väll hända (Y)

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: hej:)<3

Var bor du: nybro

Trivs du där: aahdå

Äger du några converse:
japp

Sprit, cider, vin eller öl: cider fast är nykterist

Brukar du bli för full: - nej

Är du allergisk mot något: ja, pollen,laktos

Hur svarar du i mobilen: hallå, eller hej de är malin

Antal timmar sömn inatt: 6

Brukar du komma i tid:
jadå

När mår du bra: när jag snackar med nån kompis eller spelar gitarr å sjunger

När blev du fotad senast: igår :P

Hur känner du dig nu:
trött och uttråkad..

Vanligaste färg på dina kläder: vet faktiskt inte:P

Vad tycker du om fötter: alldeles för små!:o

Vad saknar du: mica..

Hade du en bra kväll igår: nä:p


Favorit dryck på morgonen: juice

Rakar du benen: yes

När brukar du oftast gå och lägga dig: när det är skolan vid 10 eller 11 och på helgerna mellan 12 och 3 ;)

Är du blyg: ibland

Sysslar du med någon idrott: nej 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: a ;)

Har du spytt offentligt:

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: har faktiskt inte tänkt på det :)

Är du nöjd med ditt liv: jadå

Är du bortskämd: jag tycker inte det

Vad gör du i morgon: pluggar..  (n) 

Vilken kändis tycker du är en bra förebild: chris medina

Vad längtar du till: sommarlovet helt klart!

Har du bra vänner och äkta vänskap: japp!

Vad använder du för schampo: gliss,elvital :p 

Hur gammal är du:
14, 15 om 3 månader :)

Tycker du om någon just nu: kanske..

Gröna eller röda äpplen: röda

Gillar du golf: det beror på om jag vinner eller inte ;)

Vilken tid gick du upp idag: 8

Har du sovit i din egen säng inatt: yes

Har du strumpor på dig nu: ao

Är det okej att gråta:
jadå

När grät du senast:
söndags tror jag :p

Vad skulle du göra om du vann en miljon:
köpa allt som gick att köpa :D

Bär du glasögon eller linser: nej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nejdå

Har du piercing:
öronen

Vill du gifta dig: vet inte:/

Vill du ha barn: inte just nu:p

Solar du ofta: jadå!

Är du bra på att laga mat:
ja!;)

Är du flygrädd:
nej :D

Hur vig är du:
ovanligt vig för att vara lilla jag :)

Är du musikalisk:
ja  

Vad dricker du helst när du är törstig: läsk

Vilken är din favoritglass:
ben´jerrys

Tror du på ett liv efter döden? nej

Tycker du om sushi? aahdå 

Vad äter du helst när du ser på film: godis ;)

Har du tandläkarskräck? nej :)

Är du morgon- eller kvällsmänniska:
vet faktiskt inte :)

Vilken ögonfärg har du:
blåa
Har du någon gång gråtit dig till sömns: inte vad jag kan komma ihåg..

Biter du på naglarna: nej !

Röker du:
nej

Hur ofta tränar/motionerar du:
3 gånger i veckan :)

Senaste låt du hörde: what are words - chris medina

Kommentarer
Postat av: mica

jag saknar dig med! <3

2011-04-11 @ 18:11:20
Postat av: © sarastille

Hellu, jag driver en blogg med cirka 2000 läsare om dagen, ibland mer, ibland mindre. Just nu funderar jag på att starta "länkbyten" det vill säga att jag länkar någon i utbyte mot att den länkar mig. Låter detta intressant kan du ju alltid kika in på min blogg och läsa det senaste inlägget, är du fortfarande intresserad efter det får du gärna lämna en kommentar! Kram Sara :)

2011-04-13 @ 18:13:21
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Ska du göra något roligt i helgen då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-14 @ 14:39:17
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: HANNA

vinnaren på tävlingen i sammarbete med josign.se är avslutad ! Jag har dragit vinnaren, tänk om det är du ? Gå in på min blogg och kolla!

2011-04-15 @ 20:09:30
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: stina

sv; hihi tycker jag att du ska vara bästa vän ! :D <333333333

2011-04-15 @ 22:32:37
URL: http://stinawilhelmsson.blogg.se/
Postat av: ebba

tack så jätte mycket malin :D

vad glad jag blir :D <3

2011-04-15 @ 23:15:12
URL: http://ebbadavidsson.blogg.se/
Postat av: © sarastille

Tänk, mindre än två månader till sommarlov! Har du planerat någonting speciellt i sommar? :)

2011-04-16 @ 09:49:48
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: © sarastille

sv; åh tack! vad glad jag blir :)

2011-04-16 @ 20:03:18
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0