tillbaka på jorden?

är jag tillbaka eller drömmer jag?
har jag kommit till himlen eller finns jag kvar på jorden. jag åkte nånstans långt bort från jorden men nu är jag tydligen tbx...
jag drömde om stjärnor så jag bestämde mig för att skriva en låt... ``jag minns alla drömmar´´ heter den å texten ska komma ut såfort jag kolalt med stina för hon måste först läsa å säga om den är bra :) men iaf igår var man med lille alle balle bus ;) vi hade skojj å jag lyckades få han att gå ut å gå med mig:) men iaf sen kollade vi lite film å sen skulle jag sova så då stack han hem :) å idag var det sista dagen på praoplatsen å jag grät nästan när petra och anna kramade mig ;( kommer sakna alla er på bigso box (L) även om ingen av dom kommer läsa detta så tänker jag skriva ett inlägg på min blogg om hur min vecka på bigso AB har varit, men det inlägget ska vara lite enskilt för det är ett speciellt minne :) och föesten så vet jag och anna vad jag ska ge till petra i julklapp. men iaf nu ska jag sätta min å skriva lite mer på min andra låt å sen ska jag lägga in en bild å skriva lite om veckan på bigso box of sweden :)  så byyyyye byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0