Stinaaa,alleballebus och alle

haha idag blire att vara med älskade stina och hennes lille älskling alleballebus:) men för att jag inte ska känna mig så ensam så ska jag vara med alle fasst inte stinas alle utan min alle som han får ta å vara idag :) haha inte för att han vill det men iaf :P men idag blire väll att vara i hanemåla men jag vet inte om jag orkar cykla dit så vi får väll se om jag går eller ska jag kanske rulla dit? hmm det var ju en ganska bra fråga:P men iaf nu ska jag gå och ta på mig lite kläder, fasst vet inte riktigt vilka än så de får ta å bli ngt lite random :P men nu ska jag klä på mig istället för att sitta här å dryga vilket mitt liv består av just nu känns det som :P men aja hejsvejs :* / malindahlberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0