shaaaaaaa !

att veta att man är hatad är lätt att lista ut, jag tar inte åt mig när en kille säger ngt taskigt, men att få höra att han inte är ngt värd av en tjej kan göra mig så jävla ledsen! å sen fick man höra liknande saker igår. jag blir så jävla ledsen. asså seriöst var de verkligen nödvändigt att säga så till mig?? jag gjorde inte ett skit som var fel! jag svarade bara på en fråga å alla vet ju dessurom att det är sant! jag kan inte hjälpa att han blir avundsjuk på dina killkompisar så ta fan inte ut det över mig då! fyfan va du sårade mig igår...

Kommentarer
Postat av: fridaa

malin är det något som har hänt?

smsa mig om det är något!! <3<3

2010-10-30 @ 16:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0