MICAAA

ska hinna ringa Mica med och det får INTE glömmas fasst det behöver jag inte oroa mig för jag skulle aldrig glömma min underbaraste Mica! Mica jag älskar dej å allt du säger får mig att le. du får mig att må bra, du får mig att finnas kvar!, jag vet inte vad jag skulle göra utan dig syster min(L) i can't wake up in the morning if i should know that you wourldn't be there. Det finns tusen saker jag skulle kunna säga till dig som t.ex jag älskar dig, du är vacker, du är älskvärd. och massa andra saker som finns i mitt huvid när det gäller dig. men jag vill inte vara taskig och råka glömma några ord som man kan förklara dig med så jag säger inte mycket, men Mica, varje gång jag ger dig en kram så betyder den kramen mer än tusen ord. och som alla säger så betyder en bild mer än tusen ord så drf tänker jag lägga ut en bild så att du ska förstå hur SJUKT mycket jag älskar dig (L)
 Om du undrar vrf jag tog en bild på en björn å inte en bild på dig så såg jag denna bilden å började tänka på ``bumbimålarna´´ så jag var bara tvungen att ha denna bilden!

Kommentarer
Postat av: Mejaah

Öööh, de va du o jag som kom på bumbimålarna -.-' xD

2010-10-23 @ 21:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0