kompis på bild ;)

hejsan, idag är det kompisvekca igen dåva;) så denna veckans kompis är amanda ;d men hade ingen bild redigerad på bara amanda så det fick bli en bild på lilla jag och lilla söta amanda :) så här kommer bilden å lite text ;P

Jadu amanda. var ska jag börja??
du är en underbar människa som jag har tusentals underbara och lite korkade minnen med, vi har delat livet med varandra och vi gick i samma klass från 1an till 6an men sen skiljdes vi åt, vi har tappat ganska mycket minnen som vi hade men vi har ju varit några gånger iaf:) och lite är ju bättre än inget alls:) ditt söta ansikte borde finnas i alla killars ögon för du är sjukt vacker amanda. och du är en äkta vän som jag hoppas att jag får behålla genom hela livet. vi har alltid så himla kul tsm och jag hoppas att dom minnena vi hade kommer tbx å blir ännu roligare fasst det tvivlar jag på att dom skulle kunna bli, för vår tid som vi hade har varit så jävla underbar så det finns inget bättre :) aja det var nog allt jag hade att säga som jag kan säga med ord :) puss på gulligast :*

Kommentarer
Postat av: amanda

naw!

malin jag dör jag älsakr dig min lilla ögonsten och jag hoppas du o jag blir vänner för alltid visst har vi knasiga minnen o helt undebara minnen, men vi har oxå dåliga minnen men dom glöms snabbt bort med våra glada minnen!<3



AmandaArvidssonÄlskarSinMalinDahlberg (L)

2010-11-04 @ 15:44:47
URL: http://amandaisthfuckingsht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0