ingen tid:(...

har inte hafft ngn tid till att blogga vilket är riktigt synd för då blir det ju mindre besökare:P men iaf jag förklarar lite som hänt i veckan men jag kommer inte ihåg vad som hände i måndags,tisdags och onsdags å jag kör på torsdagen:) haha omg halva veckan försvann men iaf:) på torsdagen var jag med stina,hagman å linden:D vi hade skitkul å jag å stina hade damp som vanligt:D sen var vi på deras hockeymatch på kvällen men vi hade ganska tråkigt i första halvleken så vi satt mest å snackade bort tiden, ända tills vi stötte på en riktigt kulig person med namnet oskar kindberg även känd som kimme:D haha så vi satte oss med han å började snacka om allt möjligt knasigt, å jag säger bara en sak: tummen upp till kimme:D haha jag vet lite weard är vi allt men det är ju bara kul att inte vara normal:P iaf efter att vi hade suttit å kollat så skulle vi vänta på linden men såfort han kom ut så satte han sig i bilen å sen åkte han hem, typ i stort sett:P så vi stack hem.:) en dag värld många skratt:D  men iaf på fredagen så träffade jag först max en liten stund så han följde mig hem å vi typ gick å snackade om allt möjligt:P sen stack jag hem till petra för att träffa henne en liten stund och hämta en praolapp:) och påväg hem kom jag på att jag inte träffat rasse på väldigt länge:P så jag körde förbi han å sen stack vi hem till mig:P sen blev det lite gitarrspel å sen blev det film:P sne åkte han hem å då kollade jag på film:P själv;S men iaf och nu till gårdagen:D igår så vaknade jag som vanligt å sen följde jag med mamma ut i skogen en stund vilket var skittråkigt:P men iaf sen smsade rasse mig så då träffades vi en stund å sen stack vi te ishallen för han skulle typ va där å hjälpa till, men sen visade det sig att han inte behöver hjälpa till så vi stack hem till mig:D sen blev det film å lite kortspel:P sen blev det film igen( skräck ) å jag trodde jag skulle dö:O fan va läskig film men iaf:P sen gick vi ut en sväng å som vanligt så blir jag ju alltid törstig när jag går ut så vi gick in på willys på vägen hem för jag ville ha en dricka:P haha å sen gick vi hem å satt å  snackade och sen kom han mamma å hämtade han å då satte jag mig där nere vid mamma,robin och evelina(robins tjej) å tänkte vara lite social men jag somnade:P haha shit detta blev ju en hel uppsats men nu ska jag äta lite frukost å sen sticka ner till bigso box:D puss och kram/ malindahlberg:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0