dagens enda inlägg:D

dagen första,sista och enda inlägg, har inte hafft tid för dagen har gått riktigt fort:P först träffade jag stina en liten stund å vi åkte runt i typ halva nybro å hjälpte mamma att handla:P sen åkte jag till petra å hälsade på henne en liten stund:) sen åkte jag till rasse å å träffade han en liten stund å sen åkte jag å mamma hem igen, sen blev det at sätta sej framför datan å kolla runt å försöka hitta en låt men när jag väl hittat låten så har nån jävel tagit bort den från youtube, helvetes jävla skit!!!!! men iaf nu ska jag sova så jag orkar med dagen imorn:) alla har sagt att jag sett skittrött ut idag men de är nog bara för att min vecka har varit så sämst så finns inget sämre, men ska inte börja klaga nu för då blir det bara värre:) så godnatt alla :D / malindahlberg
 en liten bild på lilla jag å min fru stina, stina jag älskar dej gumman å de vet du. vi måste vara mycket oftare än vi brukar vara, okej vi är nästan jämt men iaf, vi åste göra fler saker tsm:). å nu när klara har fredde så glöm inte att du har mig:D<33333

Kommentarer
Postat av: stian

malin puss på diiig! ja då de får vi ta och vara ! :D <33333 jag ääälskar diiig!

2010-10-05 @ 19:19:25
URL: http://stinawilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0