BIGSO AB

Veckan på bigso box har gått riktigt snabbt och jag saknar den lilla korta tiden med alla er på bigso box som jag har fått lära känna. Ni har varit jättesnälla och jag vill verkligen tacka för allt jag har fått, det jättemycket fina saker men det var inget jämfört med alla tårar jag fällde i bilen på vägen hem. Tur att jag inte hade smink på mig!
Men jag hoppas verkligen att jag gjort ett arbete som hjälpt er iallafall litegrann. Och jag hoppas verkligen att jag kanske får vara där och hjälpa till ibland när ni behöver hjälp. Jag vet redan nu att Linda har några högar som måste sorteras och jag vet att Petra har mitt nummer, så Petra det är bara att ringa när ni behöver hjälp! men en sak som jag verkligen hoppas är att jag inte varit i vägen för någon och jag hoppas också att ni har hafft lika kul som jag har haft. Tack för en jätte rolig vecka med er och Anna ditt skratt glömmer jag aldrig, det var underbart gullit! och Lindas skratt med. Anna vi har skrattat väldigt mycket tillsammans och jag saknar er alla redan, hur ska jag kunna klara mig utan er?

 Petra dig vill jag verkligen tacka för att du finns. Du har verkligen hjälpt mig och då pratar jag inte bara om när det gällde en praoplats. Utan även i mitt vanliga liv där jag hade det väldigt jobbigt där ett tag. Jag tror inte jag har tackat dig för allting du har gjort för mig, och jag vet att det inte är speciellt snällt att tacka över internet men jag gör det ändå! och även om det kommer lite sent så är det bättre sent än aldrig.
       Så tack för allting du har gjort för mig. Jag lovade mig själv att jag aldrig skulle glömma dig och att jag aldrig skulle glömma dom minnena som vi har tillsammans, och jag håller vad jag lovar!     Jag bara önskar att du läste detta så att du förstår hur mycket du betyder för mig!!! jag älskar dig Petra Olsson! men det är inte bara Petra jag har att tacka för en riktigt rolig vecka utan jag har också alla er andra att tacka så er ska jag inte glömma, jag pratade inte så mycket med så många men det betyder inte att jag inte ska glömma er! så från mig till alla er så önskar jag bara er en riktigt trevlig framtid:) stora kramar till er och tack för allt!    kram från ( som Anna döpt mig till) gullegrisen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0