200 inlägg ;D

 förra inlägget var mitt 200 inlägg så måste ju fira det såklart :D ska försöka komma upp i lite lfer inlägg om dagen men det är ganska svårt för jag har mycket prov att plugga till ;/ men iaf nu väntar filmen på mej så jag ska ta å sätta mig vid datan å kolla film. vet inte riktigt vilken det blir men vi får väll se vad jag hittar:D  btw så skulle jag träffat sötaste frida melin idag men vi hann aldrig men vi bestämde att träffas en annan dag, längtar så sjukt:D:D:D å sen ska jag träffa linda ngn dag med å de längtar jag också till :D men sen måste jag hinna träffa stina också:O hon lämnar mig ju på måndag så jag måste hinna slå henne för att hon skiter i mig å sticket till alstermo :P haha okej slå henne ska jag inte direkt göra men jag ska skälla som satan på henne :D haha men nu måste jag starta filmen innan jag blir aldeless för trött :) pusshjes / malindahlberg:*
 inte så snyggt collage men älskar verkligen bilden på mig å stina, äskar dej gumman (L) btw etfersom detta var mitt 200 inlägg så ska jag å stina gå å feta oss ngn dag har jag bestämt:D haha aja pusshejs ;*

Kommentarer
Postat av: ida

fina bilder :)<3

2010-10-13 @ 19:17:04
URL: http://idagratte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0