20 frågor som behöver svar

borde jag veta vad som är rätt och fel om ingen annan vet det?
 borde jag hjälpa världen om den inte behöver hjälp?
 borde jag lämna han som lämnade mig för år sedan?
 borde jag finnas där för dom som inte ens kan se mig?
 borde jag lyssna på all skit som kommer fram hela tiden?
 borde jag tänka att allt kommer ordna sig igen?
 borde jag skryta om att jag är störst bäst och vackrast när jag inte är de?
 borde jag snacka skit?
 borde jag vara ärlig?
 borde jag sitta hemma själv å tänka att det snart har gått ett helt år?
 borde jag sitta å lyssna på låtar som säger: jag älskar dej?
borde jag skita i vad alla tycker å göra de som känns rätt för mig?
 borde jag sitta här och skriva tusen frågor som jag vill ha svar på?
 borde jag ens bry mig om livet?
 borde jag tänka på bara mig själv?
 borde jag ändra mig helt?
 borde jag ringa ngn när jag mår skit och vill prata?
 borde jag sitta tyst och stilla och bara spela gitarr när allt blir fel?
 borde jag lära mig livet gåta?
 eller borde jag kanske bara sitta i min egna lilla värld och stänga ut allt annat?

 Svaren för dessa frågor är ngt jag skulle vilja ha, jag kanske inte har stilen,rösten,modet,utseendet eller ngt annat. men jag har mig själv och mina vänner och min familj. vad mer kan man önska sig? visst vissa önskar sig ett utseende av guld eller att man var miljonär, men varför inte bara önska att man får vara sig själv? varför ska man lyssna på det som man tycker är fel, jag är ledsen över alla fel som jag har gjort i mitt liv. tyvärr så kan jag inte ändra på ngt av dom, allting blev väldigt fel för ett tag sen men nu är jag på fötter igen, jag kämpar mig uppåt från flaskan, (jag hoppas att locket inte är igenspikat) men isåfall gnagar jag mig ut, jag har börjat ett nytt liv, ett HELT nytt liv från å med idag. å den som inte gillar det livet behöver inte gilla det,den jag har blivit nu är inte den jag vill vara.. utan den jag är, så acceptera mig för den jag är inte den du vill att jag ska vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0