allt är så skiiiiiiit (N)

mår ganska dåligt nu för tiden och har gjort det dom senaste veckorna.. vet inte vrf men mitt skratt verkar fan fejkat nu för tiden å de känns INTE bra! jag är alltid trött å as varm,  åååh va allt känns knasigt just nu! ska bli skönt att lämna nybro å inte komma tbx, åker nämligen till min kära pappa för att fira jul med han å sen blire att stanna där:) kommer sakna mina kompisar men det blir bäst såhär! men har inte sagt ngt till stina för de ska hon inte få veta föränn jag ska åka för då kommer hon bara hindra mig.. men iaf nu ska jag lägga mig å vila en stund så vi hörs:)

Kommentarer
Postat av: ritard

eyy stina kan läsa din blogg om du visst de-.-

2010-11-16 @ 17:19:45
Postat av: Anonym

haha, fail malin...

2010-11-22 @ 21:01:01
Postat av: Anonym

haha, fail malin...

2010-11-22 @ 21:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0