Tisdag

asså jag har försökt skriva tisdag koreckt nu å det typ går inte, men asså jag funderar på å bli fjortiiiiis eftersom vissa typp säger att jag är en fjortiiis... asså omg men då får jag väll typ fråga staiiina om hon också har lust att va det med mig ;) thiihi ( haha dehär börjar ju redan gå uppåt) men iaf snart sommarlov då asså lixom bara 8 dagar kvar å jag typ blir jue bara mer besviken på mitt hår för varje dag som går ;S men nån som kan tipsa om en snygg hårförlängning:p skulle va tiiep shysst men orkar tiiep inte skriva mer nu så shasha så längre så hörs vi ikväll pusspuss* ( asså bara så ni vet så härmade jag nyss en annan bloggare just wanted you all to know ;p )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0