Tisdag

asså kollade på en video idag och såg sedan en om kissie :O asså kissies läppar e bara för mycket om henns sätt att snacka e för konstigt, jag skulle vilja fråga henne vad hon gör med sitt liv, kan inte va mkt iaf :P men iaf och till alla fjortisar som kissie underverderar så e de inte dom som vill va som hon utan hon som vill va som dom. asså skulle kunna sitta å rabbla upp tusentals med skit om en sån som hon, snacka om weard, anyway en sak säger jag bara å de e barbie hår-_- uuuuuuush så jävla fult på kissie, nu får jag säkert många emot mig men de skiter jag i var bara tvungen att få skriva skit om henne efter allt hon skriver om andra, visst hon kan säga att nån är en favorit men vafan de e ju bara för uppmärksamhetens skull ;O allt handlar om fejk asså vrf kan ingen fatta att kissie inte älskar nån annan än sig själv. eller jaah alexandra fasst kissie har väll glömt att hon heter alexandra. skulle då inte förvåna mig. och att skriva skit å sånt om tyra hur moget är de lixom???:S asså att hon inte kan va en helt vanlig människa for good seak ;S;S;S aja va allt jag hade å säga om henne idag ;P ses <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0