Tisdag

allting känndes så jävla fel idag, jag typ tog nästan livet av marcus :S jag tänkte att jag skulle putta han lite men just när jag skulle göra de böjde han sig ner och jag puttade in hans huvud i skåpet och typ bröt hans tummnagel asså omg hur mycke taskigare får man bli ;S  så jag typ skämdes ihjäl, så nu sitter jag här och typ lyssnar på musik. är inte på humör för att skriva så mycke men de gör jag sen,  och på tal om taskig dag så typ blev jeppe as sur på mej av nån anledning, asså inte för å verka typ på han men han skulle ringt mig efter skolan och han slutade för typ 2 timmar sen;S men nu ska jag fixa mitt rum så att mammsen blir stolt, eller nae först ska jag nog typ äta sen städa sen ringa mica :D hare gött ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0