Söndag

idag har jag äntligen kommit på mitt löseord efter att ha måstat byta och sedant glömt det, haha omg hur dum får man va. hade tänkt bli skolans största bloggare och jag håller fast vid det beslutet. men just idag ska jag inte skriva så mycket förutom att vi fick sommarlov i onsdags och det var riktigt jävla skönt, alla var rikktigt söta iaf nästan alla och då har jag bortsett från mig. sen tog förhållandet slut vilket förstörde hela min dag. men iaf igår var jag med hans mamma och hans syster för jag känner mig som en i familjen vilket dom säger att jag fortfarande är. så jag och hans mamma och hans syster åkte te emmaboda och kollade på syrrans killes fotboll ( som ni märkt nämner jag inga namn ) men iaf nu ska jag kolla på film och smsa fasst ingen är ju speciellt smsglad idag men vi får väll se ;P haha mina ben e ganska mycket större än mina fötter :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0