Måndag

Idag har det varit världens tråkigaste dag för allting blev så fel, men asså jag ångrar inget jag gjort. känns som att jag å älsklingen har kommit isär ganska mycket för han ringer mig aldrig och pratar aldrig med mig nu för tiden. vi får väll se hur det blir inför sommarlovet, men vi får väll hoppas på det bästa. som jag skrev förut så har jag bestämmt mig för att bli en jävligt stor bloggare, vore finfint om ni stöttade mig och kollade in bloggen varje dag. som sagt så har allt en mening. jag menar kissie skriver liksom bara en massa skit, tänk dom som utsätts för hennes så kallade "terror"... men iaf vill inte va allt för taskig utan tänker istället fokusera på min egna blogg och låta den växa :) lägger in fler inlägg senare när  min kamera har fått in lite bättre bilder på datan, tills dess får det nog bli att rensa bort dom gamla bilderna från datan ;P ses alla läsare (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0