Lördag

tjobre alla, tyvärr blev det inga fler inlägg igår för jag kom inte hem förän typ 12 och idag skulle jag upp tidigt så jag hann inte. men igår hade jag skitkul med vickan och hon hade bara för snygga kläder på sig, idag ska jag åka te jespers sommarstyga och va där idag till imorn. äntligen får jag komma te öland och bada i havet ;D men imorn när jag kommer hem ska jag lägga in minst 20 bilder, om jag inte glömmer min kamera förstås. men nu ska jag packa hörs imorn.  


 bilden e från förra sommaren ;p

Kommentarer
Postat av: anonym

men va fan, om du nu ska bli skolans största bloggare så måste du ju lägga in minst tre inlägg varje dag.

du har ju typ bara ett inlägg var annan dag.

2010-06-28 @ 21:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0