Fredag

shit vad tiden går fort, nu börjar jag bli dålig på att blogga ;S men iaf idag ska jag öva in en ny sång och sen spela in den på en skiva. dagen har gått söligt men de e jag glad över så att jag hinner städa så att jag kan åka till öland, ikväll ska jag på fest hos evelina ( eller aah fest och fest vi får väll se hur det blir ) för ärligt talat så vet jag inte det än. sen ska jag ringa mica om jag hinner because jag vet inte när jag kommer hem, och sen ta en dusch. men hej då så länge (L)btw bara så att alla vet: lita bara på dina gamla vänner för nya ljuger och snackar skit, jag trodde dom var äckta men jag hade visst helt fel, men ville också säga att jag saknar min älskling!!! älskar dej ............


Kommentarer
Postat av: JV

Haha de sägeru? ;O

2010-07-20 @ 00:05:42
Postat av: Jv

Du säger de?

2010-07-20 @ 00:09:09
Postat av: Dw

Jaså så du så att vi är falska och öjuger visst:S

2010-07-31 @ 11:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0