Torsdag

Asså jesper du fattar fan inte hur jävla mycket jag saknar dig, när jag va ledsen tog du alltid hand om mig,när jag var glad delade du alltid glädjen med mig, jag jag var rädd höll du om mig och sa att allt skulle bli bra, om så ska måsta ta livet för din skull så är det ngt jag gör. jag vet att jag skriver dehär inför alla som vill läsa men det skiter jag i. att mista dig var jävligt lätt. men det var verkligen inte vad jag ville. det här är sista gången jag säger ngt om dig, det här är sista gången jag tänker på dig. nu tänker jag låta dig glömma allt du måstat gå igenom. hade inte så mycket att skriva förutom att jag hoppas att du en dag fattar hur sjukt mycket jag lider bara för att förlorat dig, men det var inte bara att förlora, jag gör vad som helst för dig, jag är vem som helst för dig. men du bara skiter i allt jag säger och ringer nån annan tjej. efter nästan ett år tsm och du glömmer mig på samma dag och går till en annan. det är det värsta med dig jesper. att du inte kan stå över det fel du gjorde ;(   



      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0