Slutar med dagarna!

hehej alla läsare, min dag har inte bestått av så himla mycket, vaknade var såklart de första man gjorde:) sen åt jag lite och pratade med mica:P efter det blev de lite tv tittande med mica, sne stack hon te stuttsmattan och jag och meja gjorde oss i ordning:P precis när vi skulle cykla dit så kom mica hem men vi stack dit och tog 'tusentals' bilder;p kommer bilder sen:P men iaf.. när vi kom hem blev de lite bråk men jag tror de mesta har löst sig, nu har dom åkt till deras pappa men jag tror vi ska va mer ikväll:P hoppas på de iaf:) jag ska åka hem te mamma på måndag så är bara här en vecka till vilket är väldigt synd fasst de ska bli kul att få komma hem till mamma å kompisarna. men nu ska jag ut å ta lite bilder och dom lägger jag också in sen:D pusspåallasomläste


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0