Lördag

hej hej alla, sry att det varit så deppiga inlägg men nu glömmer vi det, allt var en dröm och när man väl vaknar inser man att det bara var en liten mardröm. allt kommer bli bra säger alla och det kan jag hålla med om. efter ett snack med mica halva natten så har jag insett att livet faktiskt går vidare, tack mica för att du har stöttat mig och det så så sjukt mycket bättre utan han nu. tänker inte ens på han och det har jag dig att tacka för(L)  men iaf nu ska vi ut å fiska å för alla som vill veta så fick jag 3 hela fiskar igår och det är jag stolt över:D men hade bra  och en stor puss och kram till mica (L) älskar dej gumman  


   det här är en äkta vänskap som alltid finns kvar (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0