whas it all a dream?

jag sitter och blundar.. jag måste tänka, och inte bli störd av ngt..
jag vill veta hela sanningen och inte hälften.jag vill inte bry mig om det förflutna,jag vill inte tänka tbx till alla minnen som flygit bort från mig. jag orkar inte mer, jag drömde om att allting var borta. jag satt där på stenen mitt ute i havet och skrev i dagboken, jag skrev om allt som jag upplevt, sen la jag dagboken i en vattentät låda om la den sedan på botten. jag grävde ner den så att ingen skulle hitta den förän jag varit död i flera år, men helt plötsligt när jag kom tillbaka från stenen kunde ingen se mig. de var... det var som om jag aldrig funnits. men sedan vaknade jag av att madde ropade på mica och meja att dom hade försovit sig...


Men asså vrf kändes allting så jävla äkta?? jag kunde t.om känna att vattnet rörde sig mot min kalla hud, men jag var ändå så himla varm. jag låter ganska så störd men de är sant, vi får väll se vad jag drömmer inatt. jag hoppas att jag glömmer bort att jag drömt denna drömmen. jag vill bara veta sanningen bakom allt.. var det ngn som hällde vatten på mig när jag sov eller var jag vaken och gick ner till sjön och badade?? ;o jag tror inte att jag nånsin kommer få svar på den frågan.. men om de ändå vore så enkelt:(.. att man fick alla svar man ville ha. fan va lätt allt i livet skulle bli då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0