trött ;o

känner mig ganska så trött etfer gårdagen som bestod av världens bästa vinterbal :) bilder kommer väll ngn gång men inte idag :) nu sitter jag och meja här i jutis och tråkar framför datorn, jag funderar på att gå å lägga mig snart men vi får se när det blir :), imorn äre söndag så mica å meja ska gå å lägga sig i vanlig tid för att dom ska upp i skolan på måndag,tisdag å onsdag.  så jag blir tvungen att sitta å glo hemma med tanke på att jag har jullov :P men jag ska nog ta en varm filt å ligga å gosa med tyson,tally,zica,shakira och diesel. fasst zica lär nog bita mig i tårna så jag lär nog ligga å brottas med henne å sen missa hela filmen :P de är ganska typiskt henne :) men nu ska jag gå å lägga mig så att jag orkar kliva upp imorn :p GODNATT alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0