tillbaka igen! (:

nu har det gått ett jävligt bra tag sen jag bloggade å nu jag har insett att jag behöver mig blogg för att klara livet!, jag menar inte att jag är beroende av den men utan den känns det så himla tomt. livet går ju alltid lite upponer men nu känns det ganska så bra, det enda felet med mitt liv just nu är att jag är jättenervös inför morgondagen, då jag ska sjunga last christmas på lucian på skolan och sedan direkt etfer skolan ska jag gå till min sånglektion och spela in last christmas. ska bli jättekul men vi får hoppas att jag är lite mindre nervös:) jaja men nu är det bara 5 dagar kvar tills jag ska bege mig upp till norrland för att fira jul och nyår där:) den 17 december(alltså samma dag som jag kommer dit) ska det vara en bal som jag och min älskade syster mica ska gå på tillsammans. ( och några fler) det ska bli roligt, och vi får hoppas att jag inte skämmer ut mgi ;) de är ju något som händer när man som minst vill det(N) men men sånt är livet. de e bara å le och se glad ut. men är lite ledsen över att jag lämnar mina vänner och en mycket speciell vän( som jag önskar att han vore mer).. känns lite som ett känsligt ämne så jag har tänkt byta ämne nu:) men jag ska noooog inte blogga så mycket mer ikväll för jag måste upp klockan 6 imorn;) hihihihiihi xD och till alla er som sagt åt mig att börja blogga igen, nu e de bäst att ni komenterar bilderna som kommer på lördag;) (dom från balen). hoppas att alla hafft en bra vecka för de har inte jag(Y) haha men iaf nu ska jag kolla en film så att jag kan somna tidigare. hej då å pusssssss till mitt otroligt stökiga rum( kläder precis ÖVERALLT) aha aja godnatt :D
 BTW:::::: denna gången tänker jag inte säga att jag bara tog ngn random bild som jag brukar säga:P för denna bilden är på mig,stina och sanna(mina två bästa vänner). och till er säger jag bara: tack för att ni finns(L)

Kommentarer
Postat av: ssssaaaaannnnnnaaaaaa

love u ! (L) (L)

2010-12-14 @ 21:02:50
Postat av: stina

loveee u (L)(L)

2010-12-16 @ 21:17:41
URL: http://stinawilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0