bullshit..

jag kan ta skit från folk utan att jag tar åt mig. jag kan säga saker som sårar folk men jag säger dom bara för att folk ska förstå! jag känner mig inte utanför, jag har mina vänner och jag behöver inte fler. varför är alla tjejers dröm att dom ska vara älskade av ngn?..

varför inte bara älska sig själv som den man är?? :O
jag har insett att alla inte har det så himla bra som jag. jag är frisk,glad,kär,smal,vacker, och har en familj som mår bra(Y) vad kan man mer önska sig? jag undrar hur alla barn i afrika har det nu under alla krig å allt sånt, men jag lever idag, precis här pch nu! och det finns inget jag vill ändra på..
så för alla som inte gillar mig ska ska ni bara veta att jag inte bryr mig ett skit! jag behöver bara mina vänner och framför allt min familj, och mer behöver jag inte!¨
 jag ÄLSKAR min familj(L) ni betyder så otroligt mycket för mig! (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0