vet inte vart livet är påväg

som det står i rubriken, jag vet ärligt talat inte vart mitt liv vandrar. jag har tappat bort livet i sömnen, måste hitta det innan det rymmer nån annan stans, men iaf... nu sitter jag och väntar på hannah för vi ska te öland:P fasst de lär väll ta ett tag innan vi åker för hon ska vakna lite till först. asså jag fattar inte varför jag har blivit så morgonpigg:P måste vara för att livet flyger förbi;) igår var en helt sjuk kväll, jag träffade den där mystiska killen som jag fick veta heter kenny:P men sen ville en av han kompis ha mitt nummer;S han är typ 3 år äldre... creapy:O men vi får väll se om mitt nummer ligger å möglar i hans mobil:P nu ska jag gå å fixa lite bilder sen igår på dagen:P dom flesta ser helt cp ut men iaf:P vi får väll se vad ni tycker:D det är alltid kul att pröva nån ny stil:P och min stil fick bli lite som den blev;d 

btw så har jag lärt mig att åka longboard;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

so hot :D

2010-08-17 @ 15:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0