trasig mobil...

nu är jag hemma igen, eller aah jag var hemma i måndags sent på kvällen, men i tisdags var jag med min fjåårtiz,jonne å dawid. för hannah dissade mig å va med matilda istället. annars skulle hon också varit med, och hon sa inget till mig vilket var ganska så lågt att göra. men iaf: jag hade skitkul på liseberg:D men tyvärr så tog jag inga bilder så det blir inga bilder:P men nu sitter jag här å surar för mamma har tappat min helt nya mobil i en tekopp så den är sönder:S undrar vad pappa säger:( hoppas han inte bli arg på mig, men nu ska jag göra om lite bilder, lägger kanske in nån bild senare:) ni får ha de så bra:) 

 ni får ursäkta men asså mina läppar har inte bästa formen där:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0