boring day, like all days

jag å stina tog inte så många bilder men några tog vi så det blir väll att lägga in dom, min dag bestod av::::

1. steg upp å kollade mobilen.
2.läste 3 sms varav ett från stina och 2 från simon.
3.klädde på mig å tvättade ansiktet.
4.gick ner och åt frukost och borstade tänderna.
5.åkte in till kalmar å lämnade in min nya mobil som är sönder.
6.åkte hem å körde förbi å hämtade stina.
7. fixade mig lite å städade.
8. åkte med stina till stan å där träffade vi fanny och linnea.
9.chillade runt lite med stina,fanny och linne.
10.stack hem till fanny å sen hem till linnea.
11.sen åkte jag hem och åt för stina skulle bort.
12. sen satte jag mig vid datan,och har suttit vid datan i flera timmar, asså hit jag börjar ju bli en no lifer:S men iaf nu ska jag lägga in lite bilder å skriva lite komentarer till dom:P

undrar vilken bild jag ska ta till detta inlägget men vi får väll se vad jag hittar:D
 

 gjord by malin dahlberg, and stina wilhelsson, älskar dej så sjukt gumman. alltid du å jag glöm aldrig det:)<3


Kommentarer
Postat av: stroom

ingen är lika no life som mej och dawid:D:P



haha

2010-08-12 @ 23:11:59
Postat av: stina

i love u gmn <3

2010-08-13 @ 16:28:31
URL: http://stinawilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0