tieeeep dö??

asså jag känner mig så sjukt död, finns inget kul som händer i nybro så jag vet inte vad jag ska skriva om:S känner mej riktigt jävla seg idag, men sminket satt fint så det är bara att åka å köpa nytt för MITT SMINK ÄR SLUT.... jävlar vilken fucking kris:P men tbx till tråkigt, ingen som kan tipsa mej vad jag kan skriva om??:O och om folk kanske undrar varföör jag skrev tieeep så är det bara för jag hörde 2 tjejer som typ sa tieeeep hela tiden:S lite jobbigt fårgetecken?:S men iaf nu ska jag sluta med fjortis snack för de börjar bli rätt så jobbigt:P men iaf nu ska jag fixa mig lite inför mötet med mitt bimbo(som fortfarande är hannah) å matilda å den mystiska pojken:D men vi får väll se, jag å hannah funderar på att spela korkade och matilda säger att hon tänker prata på som vanligt;) haha shit vad kul vi kommer ha, eller aah det får vi iaf hoppas:D haha men nää nu har jag suttit här alltför länge, nu tänker jag inte sitta å fastna framfrö min älskade blogg, bilder kommer senare;) pusspuss:* 

bild tagen av mig,hehe inte så viktigt men iaf:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0