sitter å glor

sitter och glor på den dumma klockan å vill att tiden ska stanna, hinner inte med allt som ska göras:P snart är det frukost och sen ska jag ner till stan och träffa rasse:) ska bli skojj,har aldrig varit med han tidigare så jag lär väll vara ganska så blyg:P sen skaj ga träffa hannah,annie,andreas och arvid, och då kommer jag vara riktigt blyg med tanke på att jag aldrig ens snackat med andreas eller arvid:P haha vi får väll se hur det går ;P, men nu ska jag äta frukost och sen göra mig i ordning, tyvärr så blir det ganska så tråkiga bilder för jag har inte hunnit få in alla bilder å rätt mapp och så:P men det ska jag fixa såfort jag får några timmar lediga;) sen måste jag hinna läsa några sidor på utvandrarna. fattar inget av boken för det är typ gammeldags svenska, men jag kommer nog in i boken efter ett tag:p aja nu ska jag äta men lägger in fler inlägg senare såfort jag har lite tid:) tills jag har fått till bilderna där dom ska vara så får det bli en random bild på mig å anelina:D

 hehe diggar bilden riktigt hårt asså:D

Kommentarer
Postat av: angelina

thaha aawii :')<3

2011-04-20 @ 22:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0