shit asså

asså shit vad mycket jag längtar tills min gitarr är lagad så jag kan börja spela, jag lever ärligt talat för sång å gitarr, ska bli skitbra har jag tänkt mig;) men vi får ta å se hur det kommer gå med det;) imorn ska jag göra 120 sittupps, påminn mig om det:D annars kommer jag glömma. eller nae för jag kommer ju blogga imorn med:P men iaf nu ska jag sova för jag ska upp tidigt imorn å lämna in gitarren:D sen ska jag vara med mitt bimbo å med matilda:) vi får se vad vi hittar på:P men ngt kul måste det ta å bli:D för just nu känns det som att jag aldrig mer kommer skratta igen, men det går nog över såfort jag får nån kul att skriva med:D men iaf nu ska jag inte babbla på utan faktiskt logga ut:D ses alla läsare, shit jag har glömt att lägga in nån bild på dagens outfit. ääh det får komma som ett extrainlägg imorn:D det ska bli minst 5 inlägg imorn:D vi får se om det blir mer:P men asså shit nu har jag skrivit skitmycket som jag bestämde att jag inte skulle, vi får se om stephie tycker att dehär är ngt intressant att läsa:P sen får jag inte glömma kameran för imorn blir det mycket bilder på hannah å matilda;) ääh vafan nu ska jag inte skriva mer utan faktiskt logga ut nån gång:S sov sött alla så hör jag av mig imorn;)

 den får ta å duga:) iaf tills imorn pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0